You dont have javascript enabled! Please enable it! Eurodita Garantijos politika | 10 metų B2B rąstų konstrukcijų garantija

Eurodita Garantijos politika

Įsipareigojimas kokybei ir pasitikėjimas

Kas gali būti geriau nei rąstinės konstrukcijos, kurios yra tikras kokybės, naujovių ir ilgaamžiškumo pavyzdys – štai ką mes pristatome Eurodita. Visiems mūsų siūlomiems gaminiams taikoma garantijos politika, kuri apsaugo jūsų investicijas ir garantuoja pasitenkinimą. Na, o visą informaciją apie mūsų garantijos parinktis galite rasti toliau:

10 metų konstrukcijų garantija

Kadangi rąstinė konstrukcija bus patvari, mes užtikriname ilgalaikį, tobulą rąstinės konstrukcijos veikimą. Štai kodėl mūsų 10 metų konstrukcinė garantija apima medžiagų ar gamybos defektus. Kiekvienas mūsų statybos būdo elementas – nuo ​​pamatų iki stogo – yra pagrįstas mūsų įsipareigojimu siekti meistriškumo.

Visapusiška 5 metų gaminio garantija

Visoms mūsų rąstinėms konstrukcijoms suteikiama 5 metų garantija, apimanti viską, išskyrus konstrukcijos vientisumą. Tai apima duris, langus, apdailos medžiagas ir kitus esminius komponentus. Visus savo gaminius gaminame labai kruopščiai, o atsiradę trūkumai bus nedelsiant pašalinti.

Dažams ir dėmėms 2 metų garantija

Suteikiame 2 metų garantiją visiems savo gaminiuose naudojamiems dažams ir dėmėms, kad mūsų rąstinės konstrukcijos ir toliau atrodytų puikiai. Tai garantuoja, kad mūsų apdaila išliks spalvinga ir apsaugota nuo nusidėvėjimo, oro ir kitų aplinkos veiksnių.

Pritaikytos garantinės paslaugos B2B partneriams

Žinome, kad mūsų verslo partneriai turi skirtingus poreikius, todėl Eurodita kiekvienam mūsų B2B klientui pateikia unikalų garantinį sprendimą. Galime pritaikyti savo garantijos galimybes, kad jos atitiktų jūsų verslo poreikius – atsižvelgdami į gaminį ir pritaikymą.

GARANTIJOS IŠIMTYS IR APRIBOJIMAI

Mūsų garantija netaikoma:

Normalus nusidėvėjimas

Neteisingas montavimas arba priežiūra

Atsitiktinė, natūrali ar netinkama žala

Gaminio modifikavimas arba keitimas be sutikimo Eurodita

Išimčių ir apribojimų ieškokite mūsų išsamiame garantijos dokumente.

Garantijos pretenzijos pateikimas

Jei susiduriate su kokia nors problema, kuriai konkrečiai taikoma mūsų garantija, mes palengviname pretenzijų pateikimą:

Susisiekite su mumis: Galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo darbuotojais telefonu arba el. paštu ir paaiškinti iškilusią problemą, įskaitant informaciją apie pirkimą.

Įtraukti įrodymą: Kartu su originaliu pirkimo kvitu atsiųskite nuotraukas ar kitus defektą patvirtinančius dokumentus.

Pretenzijos įvertinimas ir sprendimas: Išnagrinėsime jūsų pretenziją ir susisieksime su jumis dėl geriausio įmanomo sprendimo, kuris galėtų būti remontas, pakeitimas ar pinigų grąžinimas.

Neprilygstamas aptarnavimas po pardavimo

Nebaigsime su jumis, kai parduosite. Eurodita Visą parą dirbanti garantinio aptarnavimo komanda visada pasiruošusi išspręsti jūsų rūpesčius, klausimus ar pretenzijas dėl garantijos dėl jūsų gaminio.

Jūsų puikus partneris

Garantijos politika – Eurodita yra žinomas dėl savo atsidavimo kokybei ir savo klientams, o mes taip pat išreiškiame šią lojalumą savo garantijos politika. Naršykite mūsų gaminių asortimentą arba susisiekite su mumis ir sužinokite, kaip mūsų garantijos politika gali padėti ramiai investuoti į kokybiškus rąstinius pastatus.