Eurodita Garantijos politika
Įsipareigojimas kokybei ir pasitikėjimas
Kas gali būti geriau nei rąstinės konstrukcijos, kurios yra tikras kokybės, naujovių ir ilgaamžiškumo pavyzdys – štai ką mes pristatome Eurodita. Visiems mūsų siūlomiems gaminiams taikoma garantijos politika, kuri apsaugo jūsų investicijas ir garantuoja pasitenkinimą. Na, o visą informaciją apie mūsų garantijos parinktis galite rasti toliau:
10 metų konstrukcijų garantija
Kadangi rąstinė konstrukcija bus patvari, mes užtikriname ilgalaikį, tobulą rąstinės konstrukcijos veikimą. Štai kodėl mūsų 10 metų konstrukcinė garantija apima medžiagų ar gamybos defektus. Kiekvienas mūsų statybos būdo elementas – nuo pamatų iki stogo – yra pagrįstas mūsų įsipareigojimu siekti meistriškumo.
Visapusiška 5 metų gaminio garantija
Visoms mūsų rąstinėms konstrukcijoms suteikiama 5 metų garantija, apimanti viską, išskyrus konstrukcijos vientisumą. Tai apima duris, langus, apdailos medžiagas ir kitus esminius komponentus. Visus savo gaminius gaminame labai kruopščiai, o atsiradę trūkumai bus nedelsiant pašalinti.
Dažams ir dėmėms 2 metų garantija
Suteikiame 2 metų garantiją visiems savo gaminiuose naudojamiems dažams ir dėmėms, kad mūsų rąstinės konstrukcijos ir toliau atrodytų puikiai. Tai garantuoja, kad mūsų apdaila išliks spalvinga ir apsaugota nuo nusidėvėjimo, oro ir kitų aplinkos veiksnių.
Pritaikytos garantinės paslaugos B2B partneriams
Žinome, kad mūsų verslo partneriai turi skirtingus poreikius, todėl Eurodita kiekvienam mūsų B2B klientui pateikia unikalų garantinį sprendimą. Galime pritaikyti savo garantijos galimybes, kad jos atitiktų jūsų verslo poreikius – atsižvelgdami į gaminį ir pritaikymą.
GARANTIJOS IŠIMTYS IR APRIBOJIMAI
Mūsų garantija netaikoma:
Normalus nusidėvėjimas
Neteisingas montavimas arba priežiūra
Atsitiktinė, natūrali ar netinkama žala
Gaminio modifikavimas arba keitimas be sutikimo Eurodita
Išimčių ir apribojimų ieškokite mūsų išsamiame garantijos dokumente.
Garantijos pretenzijos pateikimas
Jei susiduriate su kokia nors problema, kuriai konkrečiai taikoma mūsų garantija, mes palengviname pretenzijų pateikimą:
Susisiekite su mumis: Galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo darbuotojais telefonu arba el. paštu ir paaiškinti iškilusią problemą, įskaitant informaciją apie pirkimą.
Įtraukti įrodymą: Kartu su originaliu pirkimo kvitu atsiųskite nuotraukas ar kitus defektą patvirtinančius dokumentus.
Pretenzijos įvertinimas ir sprendimas: Išnagrinėsime jūsų pretenziją ir susisieksime su jumis dėl geriausio įmanomo sprendimo, kuris galėtų būti remontas, pakeitimas ar pinigų grąžinimas.
Neprilygstamas aptarnavimas po pardavimo
Nebaigsime su jumis, kai parduosite. Eurodita Visą parą dirbanti garantinio aptarnavimo komanda visada pasiruošusi išspręsti jūsų rūpesčius, klausimus ar pretenzijas dėl garantijos dėl jūsų gaminio.
Jūsų puikus partneris
Garantijos politika – Eurodita yra žinomas dėl savo atsidavimo kokybei ir savo klientams, o mes taip pat išreiškiame šią lojalumą savo garantijos politika. Naršykite mūsų gaminių asortimentą arba susisiekite su mumis ir sužinokite, kaip mūsų garantijos politika gali padėti ramiai investuoti į kokybiškus rąstinius pastatus.